OPIS
Mocny, szybki i sprawny w terenie. Żadna praca nie jest mu straszna. Roboczo-użytkowy Snarler to wytrzymała maszyna do wymagających zadań i ekstremalnych warunków, która przekonuje łatwą obsługą, żywotnością i trwałością.
MOCNY SILNIK DOHC
Chłodzony cieczą czterosuwowy jednocylindrowy silnik najnowszej gereracji o pojemności 570 ccm ma moc 44 koni i 48 Nm momentu obrotowego. To sprawia, że jest to jeden z najmocniejszych silników w tej klasie objętości. Niezależnie czy wspinasz się w górach czy ciągniesz za sobą ciężki ładunek na pewno nie musisz się martwić o wydajność.
TŁOKI CHŁODZONE OLEJEM
Specjalne dysze rozpylają dwa strumienie oleju od dołu tłoków, w ten sposób skutecznie je chłodząc. Dzięki temu praca silnika jest bezproblemowa, a działanie sprawne.
DWIE CHŁODNICE
Dzięki podwójnemu chłodzeniu, wodnemu i olejowemu silnik pracuje stale w optymalnej temperaturze, nawet w ekstremalnych warunkach.
BEZKOMPROMISOWE PODWOZIE
Niezależne zawieszenie przednich i tylnych kół, duże kąty natarcia i ponadprzeciętny prześwit przy dużych skokach zawieszenia zapewniają doskonałą przepustowość w trudnym terenie, nawet podczas ekstremalnego użytkowania.
NIEZWYKLE MOCNA RAMA
Rama ze stali chromowo-molibdenowej jest znacznie mocniejsza niż zwykła stal. Jest sztywna i trwała dzięki czemu gwarantuje doskonałą stabilność oraz precyzyjną jazdę.
NAJLEPSZY W KAŻDYM TERENIE
Napęd 2WD / 4WD, dwa mechanizmy różnicowe * z elektrycznymi blokadami oraz najlepsze opony zapewniające doskonałą przyczepność - dzięki Snarlerowi żadna przeszkoda Cię nie zatrzyma.
* zgodnie ze specyfikacją
WSZECHSTRONNY I PRAKTYCZNY
Mocna wyciągarka wyprowadzi Cię z każdej sytuacji. A na kompozytowych bagażnikach można załadować 120 kg ładunku lub zamontować praktyczne uchwyty na akcesoria.
SILNIK
Typ: czterosuwowy jednocylindrowy DOHC
Pojemność: 570 ccm
Moc: 44 k
Moment obrotowy: 48 Nm
Zapłon: elektroniczy wtrysk paliwa (EFI)
Chłodzenie: cieczą i olejem + tłoki chłodzone olejem
UKŁAD NAPĘDOWY
Napęd: 2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie
Skrzynia biegów: automatyczna, P/R/N/L/H
Hamowanie silnikiem: tak
Przedni dyferencjał: z blokadą elektryczną
Tylny dyferencjał: z blokadą elektryczną (zgodnie ze specyfikacją)
PODWOZIE
Rama: rama ze stali chromowo-molibdenowej o wysokiej wytrzymałości
Zawieszenie: niezależne, podwójne wahacze
Amortyzatory: amortyzatory hydrauliczne ze sprężynami progresywnymi, regulowane napięcie wstępne sprężyny
Skok: 180 mm z przodu / 210 mm z tyłu
Hamulce: tarcze hydrauliczne
Felgi: 12" felgi stalowe
Opony: przód 25 x 8 - 12 / tył 25 x 10 - 12
ROZMIARY I WAGA
Długość całkowita: 2 200 mm
Szerokość całkowita: 1 280 mm
Wysokość całkowita: 1 320 mm
Prześwit: 270 mm
Rozstaw: 1 300 mm
Wysokość siedziska: 930 mm
Sucha masa: 360 kg
Bagażnik przód: kompozytowy, z antypoślizgową powierzchnią, nośność 40 kg
Bagażnik tył: kompozytowy, z antypoślizgową powierzchnią, nośność 80 kg
Zbiornik paliwa: 23 l
WYPOSAŻENIE
elektryczna wyciągarka, hak holowniczy, kompozytowe bagażniki z przodu i z tyłu, cyfrowy wielofunkcyjny wyświetlacz, przedni i tylny ochronny bumper, wzmocnienia ochraniające boki, 12" felgi stalowe, regulowane amortyzatory z progresywnymi sprężynami, osłony dłoni
HOMOLOGACJA
Homologacja: Ciągnik Rolniczy T3B
Uprawnienia: prawo jazdy kat. B lub T3
Sprzedajemy także w systemie ratalnym lub w leasingu
Dostarczamy towar w każde miejsce Polski własnym transportem lub firmami kurierskimi, po wcześniejszym ustaleniu warunków dostawy.
zapraszamy do obejrzenia Siedziba firmy :
„MOTOMASTER” CENTRUM MOTOROWE
Dulowa, ul. Krakowska 42, 32-545 Karniowice
tel. pojazdy: Wyświetl numer
tel. części: Wyświetl numer